iloveunaaa

Sam koncept I Love Una osmišljen je na način da se pokušaju okupiti stanovnici Pounja i ostali zaljubljenici u rijeku Unu da bi svi zajedno ulagali napore u promoviranju i afirmaciji rijeke Une. Pri tom želimo iskoristiti prednosti elektronskih medija, posebno interneta i društvenih mreža.

Opći cilj projekta se odnosi na nastavak podrške naporima da se podigne svijest o ogromnim turističkim potencijalima koje posjeduje područje Pounja kroz objedinjavanje turističke ponude i prezentiranje iste regiji i svijetu.

Provođenjem aktivnosti predloženih ovim projektom kreiran je stav o vrijednostima okoliša, turističkim potencijalima kod velikog broja aktera na terenu ali i šire populacije koja koristi prednosti interneta i društvenih mreža kao najzastupljenijeg i najefektivnijeg medija današnjice.

Aktivnosti predviđene ovim projektom odnose se na: izradu jedinstvene web stranice turističke ponude sliva rijeke Une – I Love Una, snimanje video serijala kraćih promotivnih priloga; konačni proizvod – finalni kratki film o turističkim potencijalima Pounja; promocija putem Facebook-a; prikupljanje fotografija Une; literarnih radova o rijeci Uni; izrada promotivnih materijala itd.

I Love Una brand je poprimio regionalni karakter, a pjesme, priče  fotografije rijeke Une koje smo godinama marljivo sakupljali i plasirali putem kanala promocije doprijele su do velikog broja ljudi.

Kreiranje ove web prezantacije u stvari predstavlja nastavak aktivnosti koje provodi Udruženje ABC koje je uspjelo brendirati trademark I Love Una sa ciljem da se stanovnici Pounja i ostali zaljubljenici u rijeku Unu okupe u zajedničkim naporima na očuvanju prirodnih ljepota rijeke Une i afirmaciji njenih turističkih potencijala. I Love Una web stranica će postati centralno mjesto za informiranje turista kad je u pitanju turistička ponuda uz rijeku Unu.